Underbara dagar

Det har varit helt underbart att ha semester. Nu är det 3 dagar kvar.
I måndags bestämde vi oss för att åka till Nypan och hälsa på.
Vi fick bo i min brors radhus medan dom bodde ute i deras sommarstuga.
Det var härligt att få testa på att "bo" i radhus....blir sugen att skaffa eget;) Vi fick också äran att passa deras två katter Bamse och Skilla, så söta och mysiga katter.
Vi åkte ut en del till stugan för att umgås med min brors familj. Hade det härligt i solen och åt god mat.
Vi plockade jordgubbar och även körsbär.
Jag, älskling och min brorsdotter hjälptes åt.
Vi promenerade ner till stranden. Blev inget dopp för oss vuxna men min brorsdotter doppade dig, hon är ingen badkruka inte:)
Sedan gick vi tillbaka för att grilla kyckling, halomi och potatiskroketter, smaskens:)
Vi träffade älsklingens familj också. Vi lagade vår favoriträtt till dom, Thai kyckling med röd curry.
Fick även träffa vår lilla papegoja som dom tar hand om. Saknar honom ibland men han verkar trivas hos dom.
En kväll tog vi det lugnt i radhuset. Satt ute tills solen gick ner och läste inredningstidningar. Myys!
Sedan fortsatte vi att mysa på inomhus med läsning och lite annat. Min bror har nämligen ingen TV och inte dator direkt heller, men det var härligt att få koppla bort från allt sånt ett tag.
Sista dagen spenderade jag i radhuset på uteplatsen i solen, åhhh vad jag älskar värme!
Idag är det fredag och vi väntar med spänning på att några vänner ska meddela att en liten bebis kommit till världen, Spännande!
Nu blir det frukost och sen ut i solen.
Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0