Sol & värme

Om det är nånting jag älskar så är det sol och värme!
Om bara Sverige hade detta väder året om skulle jag vara lyckligast.
Denna vecka har jag mestadels spenderat på gräset i solen.
Underbart!
Vi har ätit i solen
Njutit i solen
Och imorgon ska det bli toppenväder så då blir mer sola av;)
Jag startar min dag med kaffe i min fiiina kaffekopp. Fick den av min fiiina Ida.
I denna kopp njuter jag av kaffet av fulla muggar:)
Visst är den fin koppen min:)
Nu tar jag och mitt hjärta en kvällspromenad i friska luften.

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att det är härligt väder, kan dock tycka det kan komma lite regn och längtar just nu jättemycket efter kalla höstvindar..men det är bara jag..;) Ha en härlig helg och njut av den underbara värmen* Puss

2011-07-02 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0