Härlig dag<3

Idag vaknade jag av klockan som ringde.
Jag trodde att jag skulle upp till jobbet. Men åh så skönt det var när jag insåg att det var ingen arbetsdag utan en härlig lördag:) Jag vaknade klockan 10.00 och åkte in till stan vid 11.30 för att träffa upp Anna och strosa på stan. Vi gick för att hitta amnings-BH till henne. Det var kul och vi hittade jättefina. Jag köpte en mascara, min hade precis tagit slut.
Sedan strosade vi vidare. Träffade upp Annas käresta Alex och satte oss på restaurang och åt och pratade. Så himla trevligt! Det var en supermysig restaurang i Gamla stan på en uteservering. Får ta vara på värmen och sommaren när det väl är sådant härligt väder.
Vi gick vidare genom Gamla stan. Köpte oss sedan glas och kaffe och satte oss vid vattnet. Underbart!
Det fläktade så skönt vid vattnet.
Tänk att dessa fina ska bli föräldrar<3
Ska bli så spännande att se vem den lilla människan är som ligger i den vackra runda magen:)
Jag fick sedan sällskap hem av min älskling som kom och satte sig i solen en stund med oss.
Nu är vi hemma och har en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tack själv för en underbar dag tillsammans det var så härligt ! Och vilket väder det var, så mysigt att ses och strosa i den fina staden..;) Massa kramar

2011-08-02 @ 07:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0