Ny energi

Jag behövde verkligen ny energi.
Älsklingen kom till Gbg, vi spenderade en dag i stan men bestämde oss sen att spontan åka till andra sidan sverige för att spendera våra lediga dagar tillsammans. Åkte hit till nypan i fredagskväll och har haft det myspys hittills. Men jag har haft nackspärr nu i helgen, usch inte kul! Hoppas det går över snart!
Lite senare ikväll ska vi till vår papegoja. Jag saknar verkligen min lilla goja!. Han bor hos en" fosterfamilj" just nu.
Det är bättre för honom att bo där nu eftersom jag och älskling har för mycket att stå i, så jag är oerhört tacksam att han får bo hos denna "fosterfamilj". Ska bli kul att få se min lilla goja, ska klippa hans små klor oxå:)
Åh vad det är härligt att få komma bort ett tag från allt. Bara få vara och vila upp sig. Man behöver det ibland.
På tisdagkväll åker jag tillbaka till Gbg. Back to reality. Men bara för tre dagar för nästa helg så åker jag och syster till kära mamma och pappa!
Mycket att se fram emot just nu:)
Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0