Fashion

Jag älskar att sitta och kolla outfits på olika Steetstyle bloggar.
Här kommer en drös av bilder som jag gillar. Bilderna kommer från Stockholm streetstyle.
Den här bilden och kläderna gör att jag längtar till våren!
I like:) Från topp till tå.
Älskar väskan men även det övriga.
olala:) Färgen på klänningen är så fin.
All biege, Det var riktigt fräscht!
Gillar starkt halsduken och kappan!
Riktigt snygg outfit och håret är inte att tala om!
Helt underbar!! Vill ha!
Det var lite inspiration till garderoben.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, tjejen!

Vilken fin blogg du har, kul att se!

kram kram och alla goda tankar till dig.

2011-02-09 @ 12:52:23
Postat av: Anna

Vad fina kläder, jag skulle vilja ha den röda klänningen..Den gillar jag skarpt! Hoppas du har en fin kväll* Massa kramar

2011-02-09 @ 18:34:33
Postat av: Elisabet

Hej, det var jag s skrev den 9 febr!

2011-02-22 @ 11:41:53
URL: http://www.elisabetnorin.se
Postat av: Isa

Trevligt att du kikade in Elisabeth:) Att du la min adress på minnet:) Hoppas du mår bra!

2011-02-23 @ 12:35:58
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0