Helg

Härliga lördag och härliga helg!
I torsdags åkte jag hem till Anna & Alex för att mysa lite. Vi åt supergod Sparrissoppa, mums. Sedan tog vi en promenad till affären för att köpa oss lite glass.
Hon är ju bara för vacker min underbara Anna!
Sedan satte vi på en film och åt jordgubbar och glass.
Anna & Alex har så fint hemma! Dom har verkligen fått iordning nu efter tapetsering och sånt.
Morgonen efter tog vi sällskap tillsammans. Anna skulle till jobbet och jag till pendeltåget för att ta mig till jobbet.
Fredagen gick väldigt fort på jobbet. Klockan blev 16 och jag begav mig hemåt för att städa lite hemma. Klockan 17 kom Mamma och Pappa. Vi åt lite tillsammans och gick sen ut på en promenad. Vi hittade ett mysigt fik där vi satte oss för en kaffe sedan fortsatte vi strosa.
Otroligt mysigt med alla uteserveringar så här på sommaren.
Nu ska vi äta frukost och sen bege oss på upptäckter.
Vi ska göra Söder:)

Kommentarer
Postat av: Ida

En får tacka för det fina bilderna på er mina godingar! Bra Iza att du lägger upp bilder på monkey-magen för jag missar ju den nu när den är som störst och finast:/



Sen vill jag även välkomna er in på en titt på puttelinas blogg som nämligen är uppdaterad lite:)



Puss och kramis



2011-08-06 @ 10:54:34
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

Fin blogg! :)

2011-08-06 @ 11:12:28
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv gumman för kanonmys kväll det får vi göra om snart ! Vad härligt det ser ut med uteserveringarna man blir sugen på att bara promenera runt i stan en härlig sommarkväll..;)



Kramar

2011-08-06 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0