Långhelg!

Arbetsveckan gick fort. Det går fort när man har roligt:)
Började sitta själv i telefon på kundtjänsten och klarade det galant, så intressant och kul att få lära sig allt.
Torsdagen jobbade vi till klockan 15.00. Härligt! På lunchen bestämde jag och en kollega att vi skulle äta lunch på Vapiano. Så grymt gott och jättefin restaurang. Det var trevligt att få sitta och snacka och fira in långledigheten.
Nu när det är vår så kan man kila upp på vår takterass som vi har på jobbet. Härlig utsikt är det helt klart.
Skönt att komma upp dit och ta in allt.
Efter jobbet i torsdags åkte jag till Nypan för att spendera påskhelgen med Älsklingen min.
Vi åkte hem till Älsklingens Farbrors familj, det var så trevligt. Alltid lika trevligt att träffa dom. Vi rökte vattenpipa och umgicks.
I går blev det att gå ner till hamnen för att ta en glass i solen. Första kulglassen i år.
Jag och min kära hade det myspys i solen.
En lite promenad längst hamnen.
Idag är det söndag och inte är det slut på ledigheten än inte:)
Imorgon bär det av hem till Stockholm igen. Hem....vad skönt det känns när man säger hem, för det känns verkligen som hemma i lägenheten i Stockholm:)
Åhh som jag har längtat efter detta!
Hoppas ni har haft en härlig påskhelg!

Kommentarer
Postat av: Anna*

Vad mysigt ni haft det !Så underbart att solen lyser man blir så mycket piggare och gladare!

Gott med vattenpipa..;)Måste nog komma och hälsa på dej på jobbet och kika på utsikten. Ha en underbar måndag Puss & kramar

2011-04-25 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0