Måndag

Vaknade ganska skapligt idag. Har varit så otroligt trött på mornarna. Blir alltid trött när hösten kommer.
Satte mig i köket. Dricker nu en kopp kaffe och kikar runt på datan.
Skön start på dagen.



Gillar min gröna växt! Den är gjord av plast. Perfekt för mig som inte kan ta hand om blommor. Tur är att den ser verklig ut:)

Helgen har varit bra. Det har varit en jobb helg. Lugn men bra. I Lördags åkte vi (jag, älskling och svåger) till Anna och Alexander. Var riktigt skoj! Det får vi göra om! Jag och Anna hamnade i köket där vi lagade Tacos och snackade medans grabbarna spelade X-box.
God mat, sedan filmmys:)

Idag vet jag inte vad som händer. Nu ska jag iallafall rensa. Ska ner med saker i källaren och sen slänga en massa förhoppningsvis.

Ha en bra måndag!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själva för en toppen lördag tillsammans! Var så mysigt tiden bara sprang iväg hur snabbt som helst! Vi hörs ikväll goding !

2010-09-21 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0