Insikt



På vår tv-bänk finns detaljer som ligger mig varmt om hjärtat.




Det vita trähjärtat har jag fått från finaste Ida och snäckorna har jag plockat längst en av
Dubai´s vackra stränder.
 
Idag har jag jobbat, handlat bilruteskrapa;) och när jag kom hem fick jag sån lust att baka något.
Så nu har vi precis avnjutit en bit äppelpaj. Det var riktigt gott!

Men det blir dock det sista fikat på ett tag. Idag har jag varit så irriterad på mig själv. Jag är otroligt trött och seg hela tiden. Går upp på tok för sent och när jag är ledig eller när jag kommer hem från jobbet,orkar jag ingenting.
 Jag vet att det beror på att hösten är här men det är också för att jag inte tränar eller rör på mig alls.
 
Imorgon är jag ledig och ska bege mig gymmet för första gången på månader. Nu är det dags att piggna till!


Kommentarer
Postat av: Ida

Så fint och mysigt du gjort det! Det är viktigt att ha värdefulla saker omkring sig..



Du är värdefull för mig! Min fina vän!



Kram<3

2010-10-18 @ 11:36:09
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0