1 Advent

 
Det är Advent och det första ljuset brinner. Denna vackra skapelse har min syster gjort. Så vackert!
Idag jobbade jag till klockan 14.00 sedan tog jag mig hem till min syster där det bjöds på god middag.
Sedan var det mys för hela slanten med syster, hennes man och min systerson.


Mmm mums;)


Gårdagen spenderade jag med Anna och Alex. Vi tog en tripp till Ikea. Det var riktigt trevligt att gå runt och titta på allt fint och få inspiration. På kvällen blev det urgod middag och mys i soffan.

Vad som är kvar av denna söndag kväll så orkar jag inte göra många knop. Blir nog att lägga mig tidigt ikväll. Jag är trött och slut i kroppen och även trött i huvudet. Usch vad det är jobbigt att gå och vänta på något. Det kryper i hela min kropp och jag bli utmattad av allt väntande.
Skönt att jag är ledig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0