18 Maj

Igår var det min lediga dag. Vart en riktigt härlig dag! Fixade lite ärenden på förmiddagen och vid klockan 13 åkte jag in till stan och tränade. Dags för Beach 2010.....lite sent men det ska nog gå, haha;)
Skönt att ha börjat med träningen igen.

Sen tog jag mig till min systersons dagis. Vi tog oss sakta men säkert hem till honom. Hittade en lekplats och lite annat kul på vägen:) Systern min kom hem strax efter vi hade kommit hem. Åt lite mat tillsammans och sen var det dags för Tupperware party!
Finns ju så himla mycket bra saker. Två små saker blev det allt. En rosa sportflaska och ett dl-mått.


Tog mig sedan hemåt och väl hemma pratade jag med min kärlek...åhhh vad jag saknar dig min kära...saknar dig så att det gör ont i hjärtat. Men snart ses vi äntligen:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror det blir en bra sommar 2010..;) Du är duktig heja iza heja iza!!Mysigt att träffa charlie och få leka av sig lite.;) förstår att de tär tomt men nu är det inte länge kvar vi får hoppas tiden går fort, men sakta när du är där..;) massa kramar på bästa izis

2010-05-19 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0