Planer framöver

Snart så är denna arbetsdag över. Om lite mindre 1 timme...seg dag har det varit.
Ikväll blir det hemmakväll. Kika på Gossip girl, länge sen jag såg ett avsnitt av det.

Sen blir det att gå igenom sommarkläderna. Kan vara sista dagen jag har symaskin hemma. Har lånad den av min systeryster. Så hon vill nog ha den tillbaka snart. Tänkte se om det behövs sy om eller upp någonting.

För snart så får jag förhoppningsvis nytta av dessa sommakläder. Om ca en vecka så vet jag om det blir en utlandsresa för min del. Mycket som ska klaffa. Åhhh vad jag vill utomlands!!!!!!!!!
Har iallafall (utlandsresa eller inte) semester om 2 veckor och 4 dagar:)

Men något som händer om 5 dagar är att min bror med familj kommer hit. Mysigt är att dom ska bo hos mig!
Ska bli så kul att få träffas och få umgås med min underbara brorsdotter. Den sötnöten har fyllt 1 år! Tiden går ju så fort.

Brorsan och min svåger ska springa Göteborgsvarvet! Dom kommer klara det galant.
Åhh vad jag längtar tills ni kommer!

Om man ska jobba lite till nu då.








Kommentarer
Postat av: Anna

Ska hålla tummarna för dej att allting går bra! Du får inte bli brunare än mej bara för då blir jag ledsen..;) Mysigt att dem kommer ner, alltid härligt att få besöka av familjen! Puss &Kram

2010-05-16 @ 21:34:11
Postat av: Ida

Du har mycket trevligt att längta till! Och jag är alldeles säker på att du kommer iväg, det är du värd!! Hoppas du får en bra måndag! Och har du tips på hur och vad man kan göra med gamla kläder, sy om och fixa, så är jag öppen för inspiration! Puss min vän

2010-05-17 @ 12:57:03
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0