Helgen

Nu är det Söndag kväll och vi sitter här i soffan och tar det lugnt, älsklingen och jag.
Helgen har varit såå härlig och lång känns det som.
I går kom Anna över en stund. Vi fikade, hon fixade sina naglar. Blev jättefint!
Fina Anna, nyklippt och fixade naglar:)
Senare på kvällen åkte jag och Älskling iväg på Bio. Vi hade fått biobiljett från min snälla bror så vi bestämde oss äntligen att gå och se "Avatar". 23.30 började bion och filmen var klar 2.30 på natten. När vi kom hem och såg att klockan var kvart i 4 började vi undra.......det var ju dags inatt att ställa fram klockan kom vi på sen. Haha det är inte ofta man kommer hem från ett biobesök klockan 4 på natten.
Helt underbar film!
Jag har aldrig sett film på 3D förut, det var riktigt häftigt. Man blev helt inne i filmen på annat sett än vanligt.
Se filmen hörni! :)
Hoppas ni har haft en bra helg!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Den är helt underbar filmen önskar man kunde bo i den fina världen..;) Bara för en lite stund i alla fall! Snygg tjej förresten..hon anna..:P Hhaha..

Önskar er en mysig kväll puss

2010-03-29 @ 19:05:34
Postat av: Anonym

Ja exakt så tänkte vi när vi såg filmen....härligt att få bo i grönskan med alla fina varelser:) En riktig snygging i fin frissa;) Ha en mysig kväll ni med!!

2010-03-29 @ 21:04:45
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0