Underbar familje-helg!!

Idag onsdag är jag ledig, sitter och och tar en kopp kaffe i min ensamhet.....Det är sååååå tråkigt att vara själv!!
Men man får göra det bästa av det. Älsklingen åkte till sin familj på söndagen efter att vi hade varit hos min familj. Jag var tvungen att åka tillbaka hem för att jobba tråkigt nog.
I helgen åkte jag och älsklingen alltså till min mamma och pappa, dit min syster och bror även kom med sina familjer. Det var en underbar helg! Vi åkte till ett mysigt ställe vid en frusen sjö, där fanns promenad stråk och ett mysigt Café. Solen var framme och sken varmt på oss:)
Vi myste förfullt hemma, lekte med barnen(min systerson och min brorsdotter är såå söta tillsammans, dom tycker verkligen om varandra, det är så roligt att se) vi tittade på Melodifestivalen, tittade på en underbar film(Julie&Julia, se den filmen! blev så inspirerad) och bara umgicks. Men när hela vår familj samlas kan det lätt bli massa tjatter, många viljor och starka personligheter..hihi:) Men det är vår familj det i ett nötskal:)
Det kom mig och på en sak.....Satt och kollade på "Hollywood fruar" Maria Montazami och hennes mamma hahaha alltså sådan mor sådan dotter;) Påminner om mig och min mamma, vi är så lika men ändå inte.
Jag har fått min fixidona från min kära mamma, vi båda vill göra saker ordentligt när det gäller städning och annat. Snudd på pedanter......nja inte riktigt. Min älskade Mamma!!
Nu ska jag ta tag i städningen här hemma.
Min sweeetie Anna kommer och sover hos mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va mysigt det lät! Familjemys är det bästa!



Kram kram

2010-03-18 @ 20:03:15
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0