Sorg i hjärtat

Idag börjar min arbetsvecka. Jag sitter just nu med en kopp kaffe och ska snart fixa mig för att gå till jobbet.
Igår var jag ledig, gjorde massa nytta. Plockade lite hemma, satte in i diskmaskinen, tvättade. Sen framåt 6 tiden åkte jag och älskling till min syster.
Där bjöd syster och systersonen på muffins som dom hade bakat...smaskens:)
Det var mysigt. Vi pratade lite om helgen som kommer. På fredag åker vi alla syskon med familjer till Mamma och Pappa. Det ska bli härligt att få träffa dom. I söndags fick jag beskedet att min älskade Morfar gick bort. Mina tankar finns hos min Mormor, min mamma och alla hennes syskon. Det ska bli skönt att få komma till mamma i helgen, att få krama om henne och finnas där för henne.
När vi kom hem från systeryster så satte jag mig och började sy, det är verkligen avkopplande att sy. Jag lånade med mig min systers symaskin. Måste skaffa en själv. Satt i timmar och sydde. Det blev en hel del omgjorda kjolar som har legat i garderoben och skräpat.
Nu är det dags att fixa mig. Ha en härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch va tråkigt att höra. Tänker på dig!



Kram kram

2010-03-18 @ 20:02:07
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0