Tillbaka från semestern

Jag har nu kommit hem från min semester. Det var en helt otrolig semester!
Kom hem vid klockan 11 imorse och har varit helt seg och trött hela dagen. Men två veckor av sol och värme satt verkligen fint:)
Blir en tidig kväll för mig ikväll för imorgon börjar jag jobba igen. Suck tillbaka till verkligheten.....;)
Här står jag framför Dubai Mall som är världens största Mall (köpcenter)
Här är en del av Dubai Mall.
Saknar värmen och solen men framförallt staden. Dubai är en otrolig stad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin du är och vad fina shortsen var!!Det ser så häftigt ut vill verkligen åka dit någon gång och se det i verkligheten!Hoppas det går bra att jobba imorgon så ses ju vi på kvällen..:) pusss

2010-06-21 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0