Sommaren, här för att stanna?

Värmen och solen fortsätter även idag. Är det inte för härligt!
Jag har jobbat hela dagen idag i och för sig. Men på min lunch så gick jag en skön promenad. Det var strålande sol och sååå varmt:) Sommaren är nog här för att stanna nu tror jag.


Om en liten stund så drar jag från jobbet. Det blir promenad hem idag oxå. Skönt att jag har så nära jobbet faktiskt.
Väl hemma ska jag ta tag i packningen. Tänkte ha färdigt min packning inför min eventuella resa. Jag vill så gärna att allting klaffar nu inför resan. Jag saknar min man!!! Jag saknar honom så att det gör ont i mitt hjärta!
Vi har inte setts på lite över en månad. Men om några dagar så ses vi förhoppningsvis:)

Ikväll blir det att packa och planera. Men även se lite bra serier. Greýs Anatomi, The Hills och The City.
Så tråkigt att The Hills snart är slut för gott. Älskar den serien! Jag älskar drama:)  drama drama drama.


Kristin Cavallari och Audrina Partridge från The Hills


Ha en härlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas verkligen att sommaren är här för att stanna :)

Hoppas att du kommer iväg till din älskling!



Kram kram

2010-06-02 @ 20:17:58
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0