Familj och vänner= Bästa som finns

Hade sovmorgon idag vilket jag verkligen behövde. Har känt mig uppstressad och lite halvdann i några dagar.
Sov ut och nu sitter jag med en kopp kaffe. Ballkongdörren står på glänt och solen skiner utanför.
Jag blir alldeles lycklig av solen!
Helgen som var spenderades i Stockholm med familjen. En fin begravning för min Morfar. Jag är en stolt dotter av min pappa som höll i Ceremonin och i mottagningen. Många som delade med sig av fina minnen av Morfar.
Det var skönt att få komma dit och träffa familjen om det så bara var för två dagar.
På lördagen var vi alla syskon med respektive och barn hemma hos min bror och åt gott och umgicks. Det var så underbart! Min svägerska är en riktigt duktig kock! Det bjöds på goood mat som man inte kunde sluta äta:)
Fisk med potatismos. Kräftstjärtar med mera..Mums!!
Efterrätt: Chokladmousse med hallon(om jag kommer ihåg rätt)
Så roligt att träffas allihopa syskon med familjer!! Önskar att det kunde bli oftare.
Min älskling bestämde sig för att stanna kvar hos sin familj medan jag åkte hem till Götet igen.
Har tagit sköna promenader i solen med snyggingen nedan, varit med min syster på stan, solat och jobbat.
Anna och jag tog en härlig promenad. Solen sken!
Pratade med Idis igår och ååå vad saknar henne. Hoppas du får en rolig helg uppåt i landet!!
Jag är så otroligt glad att jag har så fina vänner! Älskar er och är tacksam över att ni lyssnar och förstår mig:)
Nu måste jag fixa mig och åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack finaste Iza!Älskar dej och är så oerhört tacksam för alla dem år vi har haft ihop och alla dem åren som komma skall..;)

Du är en underbar vän!Tack för du finns och lyssnar och stöttar!!



Och du vi måste göra den goda fiskgratängen!!ser riktigt smaskigt ut..:P Massa pusss

2010-04-16 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0