Syskonbarn...bästa som finns!

Sovmorgon....jag har suttit och druckit kaffe och kikat på "The city" och "The Hills". Favoriter! :)

Fick ett samtal från min svåger imorse som handlade om min systerson...hur underbar är inte min systerson.....jo såå underbar! Han är tre år och jag minns dagen då jag och älskling kom till BB när han föddes...åhh den lille plutten.
Nu blir han bara större och större och man kan föra en konversation med honom:) Älskar den lille killen!
Som tur är får vi umgås med honom på lördag!!

Jag önskar bara att jag får samma kontakt med min brorsdotter. Det är så svårt när man bor lite längre ifrån varandra. Men det blir vad man gör det till:) Längtar tills vi åker till henne, den lille sötnöten!

Nu ska jag göra iordning mig. Börjar jobbet klockan 12. Ska ta en promenad dit. Solen skiner och det är riktigt höstigt ute:)

Ha en underbar torsdag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå vännen! Hur är det? Ska du på återträffen? Skulle vara jättekul att ses där! Sista anmälan är imorn. Så du vet.. Puss Malin

2009-10-08 @ 18:03:43
URL: http://monroesliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh jag håller med dej! Inte för att mina syskon har några barn (än) men Martins systars små liv. Man kan ju inte annat än att älska dem. Och jag tror du och Unni kommer blir riktiga bästisar, för vad kan inte vara bättre än världens bästa Patricia som faster=)

2009-10-08 @ 18:57:20
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0