Härliga lediga dag!

Varit ledig idag och det har varit en lång dag. Det är ju tur det.
Imorse åkte jag en sväng til frisören. Det var jätteskönt att få håret klippt. Toppade och klippte upp det så det blev inte såå stor förändring. Men lite;)

Sedan åkte jag ut och la mig vid havet. Solen har visat sig hela dagen idag, lite kallt i luften var det ute vid havet men det var härligt ändå. Det var massor av små båtar som seglade runt när jag låg där och solade. Det var söta barn som hade någon seglar lektion:)



     

Jag hade med mig min smarta kaffe termos. Har fått den i födelsedagspresent eller julklapp för länge sen. Den är jättebra:)
 
Kom hem för en stund sen från ett Dans-step pass. Vi var ganska få men det var så kul...man fick ju mer svängrum då.
Detta pass är att rekomendera för er som gillar kordination och rytm;) Kul!

Dagen höjdpunkt: Sooolen!! :)

Nu: Sätta mig framför "Nip/Tuck" sista avsnittet för säsongen:(.
Fram med Te, kokt ägg och vindruvor (vilken kombination hihi)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där såg inte helt fel ut du! :)

Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en bra födelsedag!



Kram kram

2009-06-16 @ 10:27:41
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Fitri

Håller med Anna =)

Du vet hur man tar hand om en själv. O GRATTIS på födelsedagen tjejen! 26 bast o fortf "hot as hell" ;P Kramar...

2009-06-16 @ 12:22:09
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Fliizan

Tack för gratulationerna! Ja man får passa på när solen tittar fram:)

2009-06-17 @ 22:45:36
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0