En dag kvar till semestern!!!!!

Har för en stund sedan kommit hem från träning på gymmet. Jag har varit så trött idag hela dagen så jag behövde komma iväg för att springa på bandet lite. Idag på jobbet har jag haft utbildning för en tjej som ska jobba då jag är på semester. Det kommer att gå strålande för henne. Så det känns tryggt att lämna arbetet till någon annan:)

Nu är det bara imorgon kvar och sen har jag semeter!!!! Jag kan nästan inte tro det....det ska bli så skönt att vara ledig.
Jag bara hoppas på att min älskling kommer om några dagar. Miss you!!! Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på att snart ses vi igen:)


Nu 26 bast.....!

Igår var det min fördelsedag. Hade lite ångest över att fylla år ...för nu är man över 25-års sträcket....men men. Nu är det gjort och det känns faktiskt bra att vara 26 år:) Hade en underbar dag! Gick upp tidigt för att åka iväg och träna. Sen kom jag hem och hade god tid på mig att äta god frukost innan jag tog mig til jobbet.
 På lunchen kom min syster, hennes man och min systerson. Dom hade med sig lite picknick. Vi satte oss ute i solen och hade det mysigt. Tack snälla ni!!!!

På kvällen kom Anna till mig och jag bjöd på en varsin liten tårta...men världens godaste sådann. Passionsfrukt mousse tårta. Den är underbar!!!


Dagen bestod även av många gratulationer:) Tack alla!

Snart är det midsommar och då får jag fint besök av min bästis festis och hennes kärlek. Det ska bli kul!!
Får se vad vi hittar på ...verkar som om det blir dåligt väder....? Hoppas solen tittar fram någonting iallafall.

Nu är jag hungrig!!! Dags för mat och soffan:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0