En helt vanlig måndag



Det är måndag och jag är ledig. Det har varit en lugn förmiddag. Får se vad det blir av dagen som är kvar:)

Helgen har varit härlig. Fredagen bestod av hemmamys. Älsklingen hade lagat så god mat när jag kom hemfrån jobbet:) Sen blev det godis, popcorn och film.

Lördagskvällen var inte lika lugn. Fest hos grannen Fredrik och hans tjej. Sen var det utgång, kom in till stan vid halv 2. ja då var det bara att börja kvällens bravader..hihi nä det blev ganska lungt ute. Gick till ett nytt ställe och det var sådär faktiskt. Men men ..får ta igen nästa gång.

     
Vattenpipan var en av kvällens höjdpunkter ;)


Jag och min Anna

På fötterna hade jag en av mina favoriter. "Carrie" skorna.

Lite skitiga blev dom...kortet är taget dagen efter...Men otroligt sköna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0