Miss you my friend

Dagens låt: Christina Aguilera "Save me from myself"

En underbar låt!!


Nu är det söndag kväll och imorgon börjar en ny vecka. Jag kommer flyga fram denna vecka ska jag säga :)....Pratade för en stund sen med Ida. Hon och Martin ska komma hit nästa helg. Det ska bli så kul och träffa dom. Så nu sätts min hjärna igång med förberedelser och sådant. Denna vecka måste gå fort fram:)


Helgen har varit helt strålande. I fredags så åkte jag till min syster. Hennes käre man är i fjällen så vi passade på att ha en riktigt mysig kväll hemma hos henne. Hon hade lagat underbar plockmat och smaskig smoothie. Hade det så mysigt! Stannade över natten oxå.

Igår kväll såg jag en film ni alla romantiker där ute måste se.....Jag satt och storgrät och skrattade omvartannat:)
 "Nights in Rodanthe" heter den.

Nu ska jag fortsätta med våra  garderober....städar och har mig...hittar en massvis fina kläder....synd bara att jag inte kommer i dom längre! Men det är bara ett hinder i min väg som ska rivas.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh gumman! Jag ser verkligen fram emot nästa helg! Det är verkligen på tiden att vi ses nu. Kommer bli såå mysigt! hoppas du mår bättre idag!

2009-01-26 @ 08:36:03
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0