P3...inte så dumt.

Då var det helg.
Denna helg jobbar jag och när jag jobbar helg så brukar jag inte orka med så mycket mer.Så idag blir det en lugn kväll hemma.
 Idag satt jag och plöjde igenom alla mejl på jobbet....det var en del vill jag säga. Det var ganska lungt i telefon så jag satte headsetet i örat och satte på radion på min mobil. Skönt att ha lite musik när man sitter där i lugnan ro. Men den enda kanalen jag fick in var P3. Det var faktiskt riktigt bra! Har aldrig lyssnat på P3 förut. Det var ett roligt "program" och sedan var det varierande musik. Jag som annars lyssnar på "The voice".

Kom precis hem från en promenad med älskling till statoil och köpte glass. Den smaskigaste glassen som finns!
Ben &Jerry´s nya Chocolate Fudge Brownie!


Snart ska vi sätta på en film. Lite film, glass och mys!


Just för tillfället lyssnar jag på en fin låt som jag fastnat lite för "Lucky" med Jason Mraz feat Colbie Calliat. Hörde den tidigare idag på P3.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman..:) Fick du äntligen köpa din älskade glass.. jag funderar också på att köpa den ikväll ser så himla gott ut. Skrev nog fel igår menade stjärnorna på slottet såklart.:P Längtar tils vi fredag då vi ska work that budy:P Pussss

2009-01-11 @ 12:37:42
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh gott med glass! Chocklad-smak såklart=)Hoppas du har en skön helg trots jobb. Miss U! Pussar och Kramar

2009-01-11 @ 14:22:52
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag brukar lyssna på P3 om jag ska åka en längre bit eller så för man kommer snabbt in i programmen och vill då höra klart!

Smaskens med glass!

Hopas du får en bra måndag!

Kram kram

2009-01-12 @ 09:30:37
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0