Brunett:)

Ja, numera är jag brunett.
Jag har länge velat se om jag passar i brunt hår. Har verkligen älskat att vara blondin men när jag kollade mig i spegeln efter jag färgat håret brunt...så tänkte jag ...varför har jag inte gjort detta tidigare...hihi.
Älsklingen hjälpte mig att färga håret igår kväll och jag blev klar klockan två på natten. Jag har så långt och tjockt hår så det tog ett tag. Att jag vågade göra detta hemma..haha.

Just nu sitter jag här med lite huvudvärk.....måste lägga mig och vila lite snart. Jag vill ju vara pigg och kry till imorn då min bästaste Ida kommer.

Förövrigt idag har jag jobbat men slutade vid fem så jag bestämde mig för att åka en sväng till IKEA. Jag hade kvar lite pengar på ett presentkort som tur var.  Behövde köpa vinglas.....har slagit sönder massa glas i alla våra flyttar vi gjort. Jag hittade en del kap när det gällar vinglas och tallrikar:)

Nä nu ska jag gå och göra mig ett stort glas iskallt vatten och vila lite. 

Ha en härlig fredagskväll! 



Kommentarer
Postat av: anna

Ser fram emot att träffa dig ikväll med ditt nya hår!

Och framförallt mysigt att vi alla ska ses=) vågar ju inte ringa än fast jag är vaken klockan är runt 9.00...=) Puss kramar

2009-01-31 @ 09:19:21
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nu vill jag se ett kort på brunetten.. :)

Hoppas allt är bra med er!

Kram kram

2009-01-31 @ 19:00:24
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0