Slänger iväg en puss!

Jag har blivit ännu mörkare i håret och jag älskar det. Måste bara få lite färg:) Ser ut som ett spöke, hihi.



Jag vill skicka en slängpuss till min bror och hans fru. Jag saknar er! Längtar tills vi tar oss uppåt i landet för att umgås. Ta hand om er!

Imorgon är jag ledig. Jättehärligt! Vill egentligen bara ta det lungt. Jag har kommit in i en jobbig period eller rättare sagt jag har haft en jobbig period då jag känner mig utmattad och trött hela tiden, orkar inte göra någonting. Men imorn ska jag ta och få saker gjorda.
Träna
Sola
Kolla efter skor(fick en julklapp
från mina sötisar;) skorna var slut så jag ska se om det har kommit in några liknande)
Ringa några samtal
Städa och diska
Sen ska jag försöka ha en härligt ledig dag också:)


Jag fick för ett tag sedan en utmaning från Anna där man skulle ta fram den 6:e bilden från den 6:e mappen. men tyvärr har alla mina bilder som fanns i kära datorn försvunnit. Så jag kan inte ta denna utmaningen.
Men tack iallafall Anna!

Ha nu en skön kväll!




Kommentarer
Postat av: Anna

Det är lugnt :)

Va fin du är i brunt hår!! G tackar för kommentaren att han passar i rakat!

Önskar er oxå en mysig kväll!

Kram kram

2009-02-17 @ 21:37:11
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0