Hälsa solen välkommen

De här två dagarna har inte varit bra.
Jag har haft huvudvärk och värk i min axlar och nacke. Det är verkligen hemskt när detta händer.
Men nu är det tid för förändring gällande mitt "problem". Bättre sent än aldrig.

Jag har genom mitt jobb fått en tid hos sjukgymnasten. Det känns verkligen jättebra. Känns som att det kommer hjälpa mig otroligt mycket. Sedan är det även upp till mig att må bättre. Jag ska börja med Pilates och Yoga.
Solhälsningen är något jag kommer göra varje morgon.

Ett härligt sätt att vakna.


Just nu sitter jag och tittar på Lets Dance. Jag zappar lite fram och tillbaka, tycker det är så pinsamt när vissa försöker hålla rytmen och hänga med. Men kul är det:) Nu är det George som ska shejka, dansa kan han inte riktigt än men snygg är han på dansgolvet;)  Men Morgan är ju den som äger dansgolvet, så duktig.

Saknar verkligen dansen.........Men det är tur att jag har min älskling här hemma som jag kan svänga loss med lite då och då;)

Ha en härlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh gumsan, stackare med din värk. Hoppas yogan hjälper dej. Solhälsningen är förövrigt väldigt skönt. Man lär sig andas på rätt sett oxå. Jag vet flera dvdfilmer som man kan beställa där man kan lära sig både yoga och pilates hemmifrån! Jag har ju själv en poweryoga film. Den är kanon! ett litet tips bara =) Puss på dej min sköna böna!

2009-02-07 @ 12:47:53
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0