Goda Nyheter!

För bra för att vara sant!!!!!!
Mer om detta talar jag om lite senare.

Snart ska jag och älsklingen ta en promenad ute i vinterlandet. Än så länge har det inte töat bort. Rätt så härligt att det blev riktig vinter innan våren tar vid. Efter promenaden ska jag åka och handla lite mat och annat. Imorgon ska jag börja min Detox vecka. Känner att det vore härligt att rensa kroppen.
 
Pratade med mamma och pappa i helgen och dom skulle också börja med Detox nu. Dom är riktigt duktiga mina föräldrar, håller sig igång med lite av varje. I helgen var dom ute och åkte långfärdsskidor. En särsklid eloge till min pappa, med det arbete han har följer fika stunder med ganska ofta. Men pappa har nu börjat ändra sina vanor. En frukt istället för en bulle. Du får bli min förebild pappa!

Om man vill ändra sina vanor så kan man!



Kommentarer
Postat av: Fitri

Jag har utmanat dig =)



Se hur det går till på min sida.

Good Luck!

2009-02-24 @ 23:02:54
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0