Dålig kondis men härligt var det!

Har precis slagit mig ner i soffan. Idag har jag jobbat hela långa dagen från 10-20, men det var ganska lungt idag så det var skönt. Imorse vaknade jag av att älsklingen frågade om vi skulle ut och jogga...eller fråga kan jag inte kalla det....Då går vi ut och springer?  Det var bara att masa sig upp ur den varma sängen, på med varma kläder och ut i den iskalla luften. Det gjorde fruktansvärt ont i halsen att jogga i ett sådant kallt väder men när vi var hemma igen så var jag glad att jag inte valde att ligga kvar i sängen.

Efter det tog jag en leverreningsdrink:
Mixa ihop dessa ingredienser
En halvt glas kallt vatten
3tsk kallpressad linfröolja
1 citron
1cm ingefära

Surt men otroligt bra för kroppen.

Nu ska jag mysa upp i soffan, kolla på Gossip Girl och äta fruktsallad som är gjord av apelsin, kiwi, äpple, solrosfrön och ringla över lite honung...mmmums:)



Kommentarer
Postat av: Ida

Vi åt ju oxå fruktsallad! hihi!

2009-02-12 @ 08:10:19
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0