Besök på solarieöarna, behövligt.

Idag tog jag mig iväg till gymmet och passade även på att sola, det var härligt bägge delarna. Längar så otroligt till våren och solen. Men det har iallafall blivit lite ljusare på dagarna.

Jag har börjat läsa igen. Jag har mina stunder, ibland läser jag bok efter bok och ibland dröjer det innan jag läser igen. Det gäller att hitta böcker man fastnar för. Dessa var mina kap för några veckor sedan. Det var rea så jag passade på.

Just nu läser jag "12 veckor till ett självläkande liv" av Sanna Ehdin. Väldigt intressant med mycket fakta om kost och hälsa men även mycket om tankens kraft. Den passar jättebra för mig nu, eftersom jag känner att jag behöver vända på mina vanor och även mina tankar.

Sedan ska jag börja läsa "En sorts kärlek" av Ray Kluun. Blev tipsad av Ida, en bok som sätter sig i ens själ kan jag tänka mig.

Lite boktips såhär frammåt kvällen. Sitter här nu med en kopp kaffe.....jag är nog den ända som kan dricka kaffe såhär sent på kvällen och ända kunna somna. Blev så himla sugen:)

Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0