1 December

Det är December...tycker att den här hösten har gått så fruktansvärt fort.
Sitter just nu och dricker en kopp kaffe och solen skiner in i vardagsrummet. Ska till jobbet om en timme.
Denna vecka jobbar jag tis, ons, tors och fre, sedan på fredag åker jag och systers familj upp till Mamma & Pappa för lite adventsmys. Brors familj kommer även dit.

Jag har lite svårt att slappna av bara..är så spänd inför min resa. Ska utomlands om 6 dagar. Det ska bli såå skönt med sol och värme...dit jag ska är det 30 grader!!!! Härligt!

Nu får dom här jobbdagarna gå fort! Hela min mage är vänd upp och ner, så spänd är jag. Sist jag var utomlands var ca 4 år sen...så nu är det äntligen dags igen. Jag och min kära kommer att ha det så underbart!

Nu ska jag fixa iordning mig till jobbet.

Önskar er en härlig första december!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh va härligt att åka till värmen! Jag är absolut inte avundsjuk, näej då he he!! Ta med mig!!! Jag vill också åka, NU!! :)

Hoppas ni får det underbart där nere tillsammans!



Kram kram

2009-12-02 @ 19:49:10
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0