Saknaden är stor;)

Någonting jag saknar, nu när vår dator inte fungerar. Är att kolla på "The Hills".
Dessa intriger..hehe..nä men jag kollar väldigt mycket för klädernas skull och självklart är det spännande:)




The Hills

Snart är det dags att åka från jobbet och hem till hasoon. Kanske kommer min syster över. Annars blir det jag och min pappis som får spendera kvällen tillsammans.
 
Förresten har det varit en spännande dag på jobbet, hehe.En tantalora ringde in för jämnan och tjatade om sin spis som hon beställt. Först vill hon inte ha den, sen ringde hon och sa att hon ville ha den, sen fick vi ett samtal från ...gissa vem...jo tanten som ville berätta att hon vill ha spisen, sen ringde hon och sa att hon inte ville ha den och sa att vi var veliga. Undra vem som är velig ville jag säga! Ojoj bara hon inte ringer igen, då går jag i taket.





Kommentarer
Postat av: ida

Asså vissa är ju inte friska. Stackars er som blev terrade så där=) Hoppas du nu får en skön helg min vän!

2009-04-18 @ 09:12:33
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: The Hills Fanblogg.

jag kommer också sakna the hills, men de är bara att bita ihop, de är tillbaka i höst :)

2009-06-05 @ 14:56:03
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0