Höstens plagg

Den här listan kanske ni har sett tidigare. Men vad tycker jag om höstens trender.

1. Spets - Jag gillar spets jättemycket, men det kan lätt bli uttjatat.
2. Höga stövlar -  Kommer satsa på ett par till hösten. Då ska de vara strax under knäna.
3. Vadlånga kjolar -  Usch, vadlånga kjolar faller mig inte i smaken.
4. Baggy jeans -  Snyggt och skönt. Kan vara skön att byta av sina tajta stuprörs jeans med ett par baggy.
5. Det dressade modet -  Det funkar alltid.
6. Halvöppna, typ håliga skor -  Det är snyggt med detaljer när det gäller skor. Så varför inte.
7. Kilklackar - Snyggt och väldigt bekvämt att gå i. Har ett par stövlar med kilklack, kanske funkar i höst:)
8. Capen - Inte för min del.
9. Leopardmönstrat - Kan lätt bli uttjatat. Men en skarf eller ett litet skärp men leopard mönster skulle sitta fint.
10. Kappor i glada färger - Självklart. Det är ofta jag väljer svart när jag köper kappa/jacka. Lite mer färg blir man glad av.
11. Rutigt - Rutigt är snyggt. En snygg rutig skjorta till ett par jeans eller legggings.
12. Väst - Snyggt detalj plagg. Över en vanlig tee, piggar upp outfiten och ser lite mer dressat ut.
13. Hatt och andra huvudbonader - Jag har aldrig gillat mössor. Men på rätt person kan det vara hur snyggt som helt. Men jag låter nog bli.


Det basplaggen jag kommer att satsa på i höst/vinter är snygga jeans.
Ett par svart med dagkedje detaljer skulle inte vara helt fel.

Snygga skor. Dom här två kommer användas flitigt.


Och fina toppar. Har ju en hel drös med toppar, så nu fattas det bara att införskaffa några snygga jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0