Puh!

Idag har vi haft inventering på jobbet, började klockan halv 8 på morgonen och blev klara halv 8 på kvällen. Det gick smidigt så det var bra. Slapp springa runt och räkna utan satt istället och tog emot alla de viktiga siffrorna och informationen. Men det är rätt så segt att bara sitta rakt upp och ner hela dagen.
Det gick så smidigt att jag är till och med är ledig i morgon förmiddag!! Jobbar bara 15-19, skönt:)


Nu är det bara tre dagar kvar tills Anna och jag ska ta tåget till Ida. På fredag gäller det och det ska bli så skoj!
Skåneland nästa:)



Jag ligger redan i sängen, myspys. Ska kolla på "The Hills" och sen sova så himla gott.


Lauren Conrad med min drömväska hängandes på axeln



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0