Hey! Have a heart

Denna Anna är ju helt otrolig! Pratar då om Idol. Kan lyssna på henne om och om igen.

Sitter just nu i sängen med en kopp te och macka, mums. Jag har börjat med att ha honung i mitt te ibland, jättegott:)

Imorgon ska jag upp med tuppen och tvätta, sedan ska jag träffa upp mamma som kommer med tåget vid 12. Mysigt att mamsingen ska komma. Hon är världens bästa mamma men samtidigt en underbar vän. Vi tänkte ta en lunch medans vi är inne i stan och sen ska vi gå till dagis för att hämta min systerson.

Det passade ju jättebra att mamma kommer nu , så slipper jag vara ensammen. Min älskling ska till Stockholm och gå en kurs...i två veckor... åhhh vad jag kommer sakna dig habibi!!!!!!!

Men jag ska hålla mig sysselsatt undertiden. Jobbar ju och sen ska jag verkligen börja träna regelbundet.

Nu är det filmmys på gång, vi ska se "The love guru".

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0