Härliga lediga dag!

Den här dagen har hittills varit helt underbart härlig. Imorse gick jag upp klockan 7.30 för att göra åka iväg till sportlife och träna. Innan träningen la jag mig i solariet en stund. Sedan var det dags för S-Core pass och sen gymmade jag.
Hur härligt som helst att träna på morgonen!

Jag kom hem medans det fortfarande var morgon 10.30.
Dagen bli så mycket längre och jag är piggare än någonsin. För 10 minuters sen kom jag hem efter en promenad i solen. Det är kyligt, friskt och vackert ute.
  



Om en timma ska jag äta middag med min syster med familj och ikväll ska jag på introduktion av nytt mineralsmink. Ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka härliga höstbilder!

kram kram

2008-09-30 @ 19:31:50
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0