Bekännelser

Inspiration är kvällens ämne. Har slagit mig ner i soffan och kollat på "Studio Belinda" på Tv 8. Där Belinda ska under dessa 12 program gå ner sina graviditetskilon. Gäst var bland annat Charlotta Flinkenberg som skrivit boken "Viktiga boken-från godisråtta till storlek 38". Den boken måste jag skaffa.

Sedan jag har bivit sambo så har jag sakta men säkert gått upp ca 9 kilo.......usch bekännelser svider. Idag gick jag med bestämda steg till Sportlife och skaffade ett träningskort och det känns så bra. Känner på mig att jag kommer trivas att träna där.

Nu ska bara motivationen till. Jag ska ner dessa envisa kilon. Det handlar inte bara om att bli smalare.  Jag vill känna mig smidig i kroppen. Jag rör aldrig på mig och känner att min kropp börjar bli trött och sliten. Ingen härlig känsla.

Nu ska jag gå och slänga mig i sängen. Jobba imorn och förhoppningsvis hinner jag till ett pass på Sportlife efter jobbet.

Post Scriptum
Biljetter är bokade och om cirka tre veckor ska jag ner till min Ida!!!!!
Längtar:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har jätte fin kropp patricia, så gå inte ner dessa 9 kilo bara för kilonas skull.vi tjejer förändras ju ikroppen med åldern haha..o dt kan ju va på ett bra sätt:-)

Men jag förstår vad du menar med träningen för det ger ju en sån positiv energi och man orkar vardagen. samtidigt blir man fast ikroppen och går ner i vikt på köpet..hihi..

Du kommer inte bli besviken på sport life!

Jag kan tipsa om massa pass som verkligen är super roliga & effektiva. MRL, body pump & body toning.

Kommer du träna nere på city lr? Kanske vi kan köra lite ihop? alltid skoj o ha nån att träna med.. då lägger man sig inte isoffan heller när man bestämt träff med nån..:-))



ha dt bäst



/Sara

2008-09-03 @ 07:58:32
URL: http://goasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0