En till helg förbi

Helgen har varit härlig.

I fredags var jag hos Carro på en mysig kväll med ett gäng tjejer. Självklart dukade vi upp med Sushi:) Blev en skön kväll med god mat och Idol tittande.

                                            

 


På lördagen gick jag upp skapligt för att åka iväg och träna. Härlig start på dagen!
Sedan kom Ida till Göteborg och hälsade på. Det blev en mysig kväll hemma hos mig med Anna och Ida.
La oss i sängen och kollade på "Sex and the city"(för tredje gången..hihi)


 

Sedan gick vi över till vardagsrummet och kikade på "Stjärnor på is" och det var ju kanelbullens dag så då blev det kanellbullar och hemmagjord strutglass.
   


 

Idag (söndag) gick Ida och jag upp skapligt och tog oss till Anna på lite frukost.

 

Sedan tillbringade vi resten av dagen på stan, tills Ida tog tåget hem till skåne igen. 
     

               Tack tjejer för en mysig helg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0