Vankas mot jul...men först flytt.

Nu är det dags.
Imorgon går första lasset mot vår nya lägenhet. Det ska bli så kul att få inreda och fixa.
Så ikväll gäller det att packa packa packa.

Det ska bli så mysigt att nu när julen är på ingång få lite julkänsla och fint i den nya lägenheten. Denna jul ska bli riktigt mysig. Vi kommer att stanna i Gbg och hela min familj kommer ner. Kommer bli mycket pyssel och julmys. Jag har alltid varit duktig på att skicka julkort vill jag säga så varför inte trycka julkort. Blir lite mer personligt då man kan välja eget motiv.

Nä nu ska det packas.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej vännen!Hoppas det går bra för er idag att flytta!Ska bli kul att se nya lägenheten!

Ja längtar till Jul vi kanske kan ha en liten bjudning tillsammans innan jul? dricka lite glögg och äta pepparkaka. Igår nockade alex mig=) fick hans huvud på min kind och öga med full fart så nu får man en härlig blåtira snart=) puss

2008-11-10 @ 12:44:32
URL: http://amcl.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med flytten! kul att få inreda och fixa!

Kram kram

2008-11-10 @ 21:11:19
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0