Trött......

Jag längtar något otroligt till helgen.
Men snart är den här. Imorgon jobbar jag 10-18. Vi ska med vår kära lilla papegoja till djursjukhuset imorgon bitti. Han har ett sår på halsen som inte blir bättre, den lilla stackaren. Vet inte alls vad han har gjort.
Sedan bär det av till jobbet för att sitta i möte och sen är det jobba som gäller.

Åhh vad jag längtar till helgen. Vad som blir ett måste är att jag ska lägga mig i solariet, behöver ljusterapi känner jag. Känner mig upp i varv men ändå så himla trött.

Ikväll har min bror med fru varit hos oss. Vi mös tillsammans med lite Te och goda bagetter. Jag testade ett rött Te Blåbär... mums.

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och sova gott! 
Tänk att det är så skönt att sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0