Ser fram emot helgen

Nu sitter jag här i sängen och måste snart sova, klockan är snart halv ett på natta.
I veckan som varit har det varit jobb och flytt..inte mycket annat utöver. Så nu längtar jag tills morgon. Jag jobbar 10-18 men sen bär det av uppåt i landet för att träffa min och älsklingens familj. Ska bli så mysigt!

Senast jag var uppe var i juni.....5 mån sen...ojoj tiden går fort. Så imorn bli det en liten roadtripp för mig, Älsklingen och Hasoon(vår papegoja) med nya bilen som går som smort:)

På fredagen ska vi till mina svärföräldrar och umgås. Sedan på lördag blir det bland annat bowling, god mat och massa tjatter. Längtar!!!!!

Nä om jag ska ta och sova så att jag orkar upp imorn. Älsklingen sitter i arbetsrummet och knappar på datorn och Hasoon sitter här bredvid sängen alldeles uppburrad och ska sova han också. I dessa förhållanden somnar jag gott (när man hör någon som grejar när man ligger o ska somna)
Påminner lite om jul när man var liten. När man hörde mamma och pappa fixa och greja till sena natten.

Önskar er en härlig helg!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0