Julpyntat bloggen

Nu har jag fixat det lite julfint här på bloggen.
Det är så mysigt att vintern och julen närmar sig. I och för sig är vintern redan här...kaaallt ute.
Idag har jag umgåtts med Älsklingen min hela dagen. Myst, ätit gott och tagit en promenad i det kalla men härliga vädret. Vad skulle jag göra utan dig Älskling. Du är mitt allt!

Imorgon är jag ledig. Ska bara ha en härlig ledig dag. Det enda som är inplanerat är gå till gymmet med Anna. Röra på fläsket lite.

I veckan blir det fixidona här hemma, på onsdag kommer min bror med fru ner. Ska bli riktigt mysigt!
Och sedan på fredag kommer min syster med familj hem från Thailand.....Tänk så härligt dom säkert har haft.

Nu ska jag sussa men längtar redan till mitt morgonkaffet imorn...hihi. Vi har nämligen köpt en kaffebryggare för första gången. Tills nu har jag "bryggt" kaffe på det gamla hederliga sättet. Har lärt mig från min pappa.

hehehe:)

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0