Seg dag

Idag var det världens segaste dag på jobbet! I morse märkte jag att det skule bli härligt väder, redan då var det varmt och solen sken. Jag jobbade 11- 17 idag så jag tänkte att tiden kommer gå fort. Men tvärtom. Typ ett samtal i timmen och inga mejl att ta hand om...gaaahh! Jag höll faktiskt på att somna en gång,hehe. Ute var det solsken och sååå härligt väder och där satt jag på kontoret och var uttråkad.

Men nu är jag hemma och det är fortfarande sol ute. Men jag blev så seg utav att det var så lugnt på jobbet. Så här sitter jag nu ...inne ..men balkongen är öppen och solen strålar in. Mys pys!

Imorgon är jag ledig!!!!!! Då ska börja på min Detox vecka. Rensa kroppen från allt skit. Jag ska använda mig av Anna Skippers (Du är vad du äter) Detox, den verkar bra. Får se hur det går och hur man kommer må efter.
Jag hoppas på att jag kommer bli piggare. Jag behöver verkligen skärpa till mig, jag känner mig nästan alltid trött, både i kroppen och i huvudet.

Nån timme senare

Gick iväg till hallefären, som jag och mina syskon sa när vi var mindre. Köpte mig en glass.
Sitter nu och kollar på en dokumentär "Den nya Cinna". Cinna var ca trettio år och sångerska när hon plötsligt fick en stroke. Hon fick börja om i livet. Hon fick börja om att lära sig tala, skriva. Men när hon sjunger så kommer hon ihåg all ord. Vädligt intressant, nu ska jag fortsätta titta.


So  long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0