Minnen

Igår kväll tog jag en kvällspromenad för att möta upp Älskling. Det var ljummet och doften......jag älskar doften av vår/sommarkväll. Det doftade gräs, asvalt...det går knappt att beskriva doften. Jag blundade och drog in doften, då var jag tillbaka på Öland. Den här doften ger mig Ölandsminnen. Jag har varit på Öland nästan varje sommar sedan jag var liten. Jag kommer ihåg känslan av att vara där, det var verkligen semester.
Näst senaste gången jag var där, föjlde min älskade vän Ida med.

Det här kortet är från Öland när vi bestämde oss att springa den raklånga vägen från campingen ner till stranden och kasta oss i vattnet men kläderna på:)
image159

Så varje gång jag befinner mig ute i härliga ljumma kvällar med den härliga doften, så kommer alltid minnen från Öland upp.


Bödastranden



Idag är jag ledig och det är verkligen vår ute...18 grader! Lite senare ska jag ta mig till stan och möta upp Anna L. Vi ska köpa med oss Sushi och sedan sätta oss på en filt någonstans och ha det härligt i vårvädret.
Vid sju ska vi till Cissi på Aloe vera party eller vad det heter. Kanske hittar nåt nyttigt och bra.

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha ja brorsor är tydligen bra på att komma på namn. riktiga godingar :P
kram

2008-05-07 @ 09:34:30
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0