Hej svejs

Om en stund ska jag till min syster och passa Charlie. Så det blir en lugn kväll för mig, eftersom han ligger och sover då. Min syster och hennes man ska iväg och kolla på en spelning som deras väns band har på Sticky Fingers.

Igår hade jag en trevlig kväll. Jobbade till 18.30, så skönt att sluta lite tidigare. Åkte hem till Anna L och åt soppa och pratade. Sedan tog vi oss in till stan. Annas hälft Alexander, hans mamma håller i Tango kurs så igår var det lite fest i deras lokal. Anna och jag stod och bjöd på lite snacks och dricka. Det var så spännande att kolla på när alla duktiga dansade runt. Tango är en väldigt sensuell och känslosam dans. 
image172


Idag har jag och Anna L varit på stan. Vi kikade runt lite och gick sen till Condeco(favoriten) och lunchade. Min syster och charlie kom förbi och vi tog en promenad upp mot Avenyn. Full proppat med folk var det i stan idag. Göteborgsvarvet gick av stapeln så vi fick nästan tränga oss fram till Avenyn. Det var toppen väder för dom som sprang, solen sken och var varm men vindarna var lite kyliga.



Nu ska jag ta och göra mig iordning.








TangoBild: Viningsgallery.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0