Dagens och lite till

image153
Jag vill oxå vara såhär sommarfräsch. Nu är jag svettig och dan och ska strax hoppa in i duschen. Jag har storstädat här hemma så nu är det så fint så.

Igår hittade jag en elgrill på jobbet som bara kostade 300 kronor! Den köpte jag på direkten. Igår kväll gick jag och Älskling hem till min syster med familj. Jättemysigt var det! Invigde den nya grillen. Men det blev inomhus eftersom det spöregnade ute. Den var så smidig, perfekt köp nu till sommaren. Kommer bli mycket grilla av på våran balkong i sommar ska jag säga:)

Imorgon ska jag och Älskling passa min systerson Charlie. Han är så underbart mysig. Han kommer vara med oss hela dagen och hela kvällen. Urmysigt!

Nu är det hopp in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0