Sool!!!

När jag precis hade hällt upp kaffe som jag måste ha framåt förmiddagen, Upptäckte jag att vi inte hade någon mjölk hemma....det perfekta kaffet ska ha en lite skvätt mjölk i. Så jag tog mig ut i det underbara vädret och gick en sväng till affären. Är hemma igen och ska sätta mig och njuta av en kopp kaffe.

Jag har druckit kaffe sedan jag var liten. Min kära pappa och jag är kaffeälskarna i familjen. Alltid när pappa skulle ta en kopp så tog jag oxå en kopp. Så nu när jag hälsar på mina föräldrar tar pappa och jag jämt en förmiddagsfika med en god kopp kaffe.
image51



Anna slog mig en signal för en stund sen. Tänkte mötas i stan och kika runt lite, måste ju bara ut när det är sånt här vackert väder!


Hoppas ni har lika härligt väder som vi har det här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0