Förändring

                                                            image65
                                                                              Klingans lugg nästa kanske.


Funderar starkt på att det är dags för en förändring. Gällande min frisyr. Jag har blivit inspirerad av Elin Klings lugg. Jag har haft lugg tidigare men jag sparade ut den ganska snart igen.

 Det är tufft att var blondin när man inte är det "au naturelle". Denna utväxt som dyker upp efter ett tag...gaahhh.
Till våren skulle jag gärna vilja bli brunett, inte allt för mörkt. Lite åt det här hållet som alessandra på lilla bilden.
.

Får se om det bli ett litet besök hos frisören snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0