Du är vad du äter

Slutade två timmar tidigare idag, det gör verkligen mycket. Så skönt att få åka hem när det fortfarande är ljust ute. Idag har solen varit framme hela dagen lång:)

Ikväll har jag kollat på Du är vad du äter. Jag är så sugen på att starta ett hälsosammare liv när det gäller mat och träning. Mitt mål är att kunna ta sig upp tidigare på morgonen och ta en morgonpromenad. Jag börjar ju nästan alltid vid 10.00. Så det är ju inte så att jag måste pallra mig upp kl.5 på morgonen. Sedan älskar jag grönsaker och frukt och sådant nyttigt. Jag har bara inte orkat bry mig. Ork...det är just det jag vill ha. Jag är nästan alltid trött. Nä nu bli det andra bullar.
                                               image66

Kommentarer
Postat av: Marit

Morgonprom är det skänaste bästa, när man väl gör det.
JAG ÄLSKAR "Du e vad du äter"

2008-03-07 @ 19:18:50
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Kajsa

Gud vad gott allt ser ut =D

2008-03-07 @ 19:45:13
URL: http://ekgc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0