Bra musiksmak?

Jobbat klart för idag och imorn är jag ledig!!!!

Melodifestivalen igår, jag hejade på Charlotte Perelli. Hon är en duktig sångerska och sist hon var med vann hon ju hela skiten. Förra helgens melodifestival var vi ju hos Ida och då höll jag på Caracola....har jag bra smak eller har jag....hm.....
Vi åt sån himla god Thai mat och sedan satt vi och snackade och myste i soffan hela kvällen lång. Vår  lilla papegoja Hasoon fick hänga med på ett hörn, han ville nog bara att vi skulle gå därifrån så att han kunde sova.

                     

Ikväll ska jag se om det finns någon ledig solarietid, är så blek. Behöver lite sol och ljusterapi nu känner jag. Ikväll blir det en lugn och skön söndag kväll.


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0